Cześć dziewczyny!
Dzisiaj przychodzę z tematyką typowo urodową. Chcę się z wami podzielić moim odkryciem sprzed dwóch lat. No ale od początku... Jak już wspominałam w poprzednim poście gdzie opisywałam krem Pep-start z Clinique - mam bardzo suchą skórę. Nie zliczę chyba ile kremów, oliwek, peelingów, maseczek, maści stosowałam, żeby ją jakoś ujarzmić. Dodatkowo osoby, które mają suchą skórę to wiedzą... jak zły podkład może podkreślić każdą odstającą skórkę na twarzy albo zrobić coś na wzór skorupy. Masakra. Oczywiście pamiętajmy o tym, że jednak najważniejsze są kosmetyki które dajemy na twarz przed nałożenie podkładu - czyli odpowiednia pielęgnacja. No ale podkład też jest bardzo istotny ze względów wizualnych oczywiście. Ale tym może się zajmę w innych postach jeśli byłby ktoś zainteresowany ;)
No ale wracając co klu programu, dzięki tym skrupulatnym poszukiwaniom znalazłam parę perełek a jedną z nich jest podkład z Clarins'a Skin Illusion.
Hello girls!
Today I come with a typically beauty theme. I want to share my discovery from two years ago. Well, from the beginning ... As I mentioned in the previous post where I described the Pep-start cream from Clinique - I have very dry skin. I do not count how many creams, olives, peels, masks, ointments I used to somehow tame it. In addition, people who have dry skin know ... how bad foundation can highlight any protruding skin on the face or do something like a crust. Massacre. Of course, remember that the most important are cosmetics that we give to the face before applying the foundation - that is, proper care. Well, but the foundation is also very important for visual reasons, of course. But this can be done in other posts if anyone would be interested;)
Well, coming back every program, thanks to this meticulous search I found a few pearls and one of them is Clarins' foundation Skin Illusion.
Hello girls!
Today I come with a typically beauty theme. I want to share my discovery from two years ago. Well, from the beginning ... As I mentioned in the previous post where I described the Pep-start cream from Clinique - I have very dry skin. I do not count how many creams, olives, peels, masks, ointments I used to somehow tame it. In addition, people who have dry skin know ... how bad foundation can highlight any protruding skin on the face or do something like a crust. Massacre. Of course, remember that the most important are cosmetics that we give to the face before applying the foundation - that is, proper care. Well, but the foundation is also very important for visual reasons, of course. But this can be done in other posts if anyone would be interested;)
Well, coming back every program, thanks to this meticulous search I found a few pearls and one of them is Clarins' foundation Skin Illusion.
Może na początku, co mówi nam producent:
"Ten naturalny, nawilżający podkład to wyjątkowy koktajl minerałów i wyciągów roślinnych. Sproszkowany różowy opal nadaje cerze naturalnego blasku, a wyciąg z czerwonej algi zapewnia jej ochronę i pielęgnację. Cera dzień po dniu staje się piękniejsza, nabiera rozświetlonego, ujednoliconego koloru o satynowym wykończeniu."
No opis jak zawsze niezwykle obiecujący, ale ja może powiem swoimi słowami. Dla ułatwienia opiszę to w punktach przedstawiając jednocześnie plusy i minusy oraz na jakie kryteria zwracam uwagę jeśli chodzi o dobór podkładu.
Plusy:
- nie ciemnieje zaraz po nałożeniu oraz długo po - w sensie nie utlenia się. No bo wiadomo są takie magiczne podkłady co to się robią pomarańczowe i robią nam efekt maski zanim zdążymy dojść do pracy... ten podkład nie zmienia koloru i to jest super.
- nie podkreśla suchych skórek - w końcu znalazłam podkład, który faktycznie nawilża. Oczywiście nie jest to głębokie nawilżanie ale wystarczające na tyle, żeby tych suchych skórek nie podkreślać (głębokie nawilżanie zostawiamy produktom pielęgnacyjnym).
- jest wydajny - i to jak! mi starcza spokojnie na 1,5 roku, a maluje się właściwie codziennie.
- szeroka gama kolorystyczna - odcieni jest chyba z 16, jak nie więcej! Także jak macie bardzo jasną karnację to tutaj z pewnością znajdziecie swój kolor.
- zapach - produkt pięknie,delikatnie pachnie. Ja wiem, że to nie ma właściwie wpływu na nic ale jeśli ktoś jest wyczulony na zapachy jak ja to warto wspomnieć :) Bo jak wiemy są podkłady które śmierdzą wręcz oraz takie które niby ładnie pachną ale zapach jest za bardzo intensywny - tu tego nie ma.
- posiada dozownik - niby takie oczywiste, proste, a jednak.. często spotykałam się z podkładami gdzie trzeba wsadzić palca żeby coś nabrać (np. Revlon). Wiem, że taki dozownik można dokupić ale po co jak już płacimy i tak niezłą sumkę za podkład.
- utrzymuje się stosunkowo długo - przyznam, że miałam obawy co do tego podkładu jeśli chodzi o trwałość. Podkład nie jest matowy, a właśnie matowe najdłużej utrzymują się na twarzy. Te nawilżające są często rzadsze i szybciej się ścierają. Na szczęście obawy były bezpodstawne bo podkład na twarzy spokojnie utrzymuje się 12 godzin (oczywiście jeśli nie macamy się co 10 min po twarzy). A co więcej ładnie schodzi z twarzy, nie pozostawia jakichś brzydkich zacieków czy smug. Po prostu zmniejsza się jego krycie stopniowo.
- możliwość stopniowania krycia - tak to jest duży plus, możecie nałożyć więcej niż jedną warstwę i nie stworzy to efektu skorupy tylko ładnie wtopi się w koloryt skóry!
- brak dodatków "brokatowych" - nie wiem czy kiedykolwiek zwracałyście na to uwagę ale niektóre podkłady mają takie brokatowe drobinki, który nie widać gołym okiem tylko dopiero jak się przyjrzymy albo dopiero w świetle słonecznym. Rozumiem, że ma to pełnić funkcje rozświetlającą ale mnie to osobiście denerwowało, ale nie mam nic do tego jak ktoś lubi taki efekt. To dość subiektywna ocena i punkt :) No ale ten podkład tego nie ma. Pięknie rozświetla twarz ale nie posiada tych drobinek, nadaje taką rozświetlającą taflę.
Minusy:
- cena - no zależy oczywiście, kto ma jaki budżet, ale podkład średnio kosztuje 170 - 180 zł niestety... Znajdziemy go stacjonarnie w Douglasie, w Sephorze chyba nie ma. Przez internet czasami da się wychwycić go za jakieś 130 zł. Cena produktu stacjonarnego mega wzrosła. Pamiętam jak dwa lata temu pierwszy raz kupowałam go w Douglasie za 125 zł...Zdzierają kasę z biednego studenta! Ale z drugiej strony patrząc na jego wydajność 180 zł na 1,5 roku czy 2 lata, może warto :) Tzn zależy kto ile tego podkładu daje na twarz, jeśli nie robicie wielowarstwowej tapety codziennie to myślę, że na 1,5 roku starczy :)
- krycie nie jest mocne - jeśli macie bardzo problematyczna skórę to niestety ten podkład sobie nie poradzi. Ja go tak zachwalam bo mam to szczęście, że nie mam trądziku. Mi zależy tylko na zakryciu lekkich zaczerwienień, podkład ma raczej średnie krycie.
Są minusy ale jak widać plusy zdecydowanie przeważają! Podkład dość drogi ale uwierzcie - warto!
A żeby nie być gołosłowną prezentuję wam moją twarz totalnie bez makijażu i z nałożonym podkładem. Sami oceńcie :)
Maybe at the beginning, what the producer tells us:
"This natural, moisturizing foundation is a unique cocktail of minerals and plant extracts.The powdered pink opal gives the skin a natural glow, and the extract of the red algae provides protection and care.Cera day after day becomes more beautiful, takes on a bright, unified color with a satin finish. "
No description as always very promising, but I can say with your words. For simplicity, I will describe it in the points presenting at the same time the pros and cons and what criteria I pay attention to when choosing the foundation.
Pros:
Minuses:
There are cons but as you can see the pros definitely prevail! Foundation quite expensive but believe it - it's worth it!
And in order not to be groundless, I present to you my face totally without makeup and with the undercoat applied. Check it out for yourself :)
Maybe at the beginning, what the producer tells us:
"This natural, moisturizing foundation is a unique cocktail of minerals and plant extracts.The powdered pink opal gives the skin a natural glow, and the extract of the red algae provides protection and care.Cera day after day becomes more beautiful, takes on a bright, unified color with a satin finish. "
No description as always very promising, but I can say with your words. For simplicity, I will describe it in the points presenting at the same time the pros and cons and what criteria I pay attention to when choosing the foundation.
Pros:
- it does not darken immediately after application and long after - in the sense it does not oxidize. Well, because we know there are such magic bases what are doing orange and make us mask effect before we get to work ... this foundation does not change color and it is great.
- does not emphasize dry skins - in the end I found a foundation that actually moisturizes. Of course, this is not a deep moisturizing, but sufficient enough to not emphasize these dry skins (deep moisturizing leave to the care products).
- it's efficient - and how! I have enough time for 1.5 years, and I paint everyday.
- wide range of colors - shades are probably from 16, no more! Also if you have very light complexion, here you will surely find your color.
- fragrance - the product is beautiful, slightly fragrant. I know that it does not really affect anything but if someone is sensitive to smells like me, it is worth mentioning :) Because as we know there are foundations that smell straight and those that smell nice but the smell is too intense - here it is not .
- has a dispenser - apparently so obvious, simple, and yet .. I often met with undercoats where you have to put your finger in order to buy something (eg Revlon). I know that such a dispenser can be bought, but why do we pay a good sum for the underlay?
- it lasts for a relatively long time - I admit that I had concerns about this foundation when it comes to durability. The foundation is not matte, and the matt one lasts the longest on the face. These moisturizers are often less frequent and wear off more quickly. Fortunately, the fears were unfounded because the foundation on the face calmly lasts 12 hours (of course, if we do not feel every 10 minutes on the face). And what's more, it comes off the face nicely, it does not leave any ugly streaks or streaks. It simply reduces its coverage gradually.
- the possibility of grading coverage - this is a big plus, you can apply more than one layer and it does not create a shell effect, it will nicely blend in with the skin tone!
- no brocade additives - I do not know if you ever paid attention to it, but some foundations have such brocade particles that you can not see with the naked eye only when you look at them or only in the sunlight. I understand that it is supposed to have a brightening function, but it made me nervous, but I do not have anything to do with it. This is quite a subjective assessment and point :) Well, but this background is not there. Beautifully brightens the face but does not have these particles, gives such a bright surface.
Minuses:
- price - of course, it depends on who has what budget, but the foundation on average costs 170 - 180 PLN, unfortunately ... We find him stationary in Douglas, in Sephora probably there is not. Over the internet, you can sometimes catch him for about 130 zlotys. The price of a mega stationary product increased. I remember buying it in Douglas for PLN 125 two years ago ... They're taking money from a poor student! But on the other hand, looking at its performance 180 PLN for 1.5 or 2 years, maybe it's worth :) It depends who who gives this foundation, if you do not do multi-layer wallpaper every day, I think that for 1.5 year enough: )
- coverage is not strong - if you have very problematic skin, unfortunately this foundation can not handle it. I praise him because I am lucky that I do not have acne. I only care about covering the slight redness, the foundation has a rather medium coverage.
There are cons but as you can see the pros definitely prevail! Foundation quite expensive but believe it - it's worth it!
And in order not to be groundless, I present to you my face totally without makeup and with the undercoat applied. Check it out for yourself :)
Uwaga teraz odważnie pokazuje się bez makijażu :D
Attention now boldly shows you without makeup: D
Moja twarz przed:
My face before:
i po:
and after:
Tutaj dodatkowo tak jak mój aparat umiał tak przybliżyłam :) A właśnie! Ja mam odcień 105 nude, który i tak jest bardzo jasny, kolor 103 jest dla kobiet o perłowej cerze. Wiem, że dużo kobiet o jasnej cerze ma problem z dobraniem odpowiedniego koloru podkładu, bo często te najjaśniejsze są za ciemne. Tutaj znajdziecie coś dla siebie :)
Here, in addition to how my camera knew how, I came closer :) That's it! I have a shade of 105 nude, which is very bright anyway, color 103 is for women with pearl skin. I know that many women with fair skin have a problem with choosing the right color foundation, because often the lightest ones are too dark. Here you will find something for yourself :)
Mam nadzieję, że post będzie przydatny :) Jak w końcu zainwestuje w lepszy aparat to będę robić o wiele więcej takich testów. Bo dobra jakość zdjęć lepiej odda faktyczny wygląd.
Chcecie więcej taki recenzji? Dajcie znać!
Chcecie więcej taki recenzji? Dajcie znać!
A wy jakich podkładów używacie? Znalazłyście już ten idealny? :)
Pozdrawiam i dziękuję jeśli przeczytałaś/łeś :)
I hope that the post will be useful :) When I finally invest in a better camera, I will do a lot more of such tests. Because good photo quality will better reflect the actual look.
Do you want more such a review? Let me know!
And what background do you use? Have you found the perfect one? :)
Regards and thank you if you read :)






nie znam,ale swietnie wyglada na twarzy:)
OdpowiedzUsuńdziękuję za wizytę u mnie ! również obserwuję ! miłego dnia ! :)
OdpowiedzUsuńJejku Tobie nie potrzeba podkładu, świetny stan skóry<3
OdpowiedzUsuńBardzo dziękuję za miłe słowa :)
UsuńAle masz ładna cerę 🙂 ja używam podkładu z essence aczkolwiek teraz latem bardzo rzadko się maluję zwłaszcza że w Holandii są straszne upały 🙂
OdpowiedzUsuńI've never tried this foundation but seems very nice, i like how it looks on your skin!
OdpowiedzUsuńThank you for your review :D btw would you like to follow for follow our blogs? :)
kisses!
My blog - Lalabetterdayz
I've just seen you are already following! :D i follow you :*
UsuńŁadnie wygląda na twarzy. Miłego dnia
OdpowiedzUsuń