Think pink | strój na wiosnę | fashion inspiration

Witajcie!

Dzisiaj coś dziewczęcego, lekkiego, w bardzo modnym kolorze - bladym różu.
 W takich stylizacjach czuję się lekko i delikatnie, a jednocześnie kobieco i..silnie? Mówią, że odpowiedni strój dodaje pewności siebie, a tym samym atrakcyjności. Zgadzam się z tym. Pamiętajmy, że to pewność siebie ma czynić nas atrakcyjnymi, a nie atrakcyjność, pewnymi siebie. No i atrakcyjność to nie tylko wygląd ale też charakter, pasja i nastawienie do życie. Nie zapominaj o tym :) A Tobie jaki strój pomaga w byciu pewnym siebie?


Hello!

Today something girly, light, in a very fashionable color - pale pink.
 In such stylizations I feel light and gentle, yet feminine and courageous? They say that the right outfit adds confidence and thus attractiveness. I agree with it. Let us remember that confidence is supposed to make us attractive, not attractive, confident. And attractiveness is not only a look but also a character, a passion and an attitude to life. Do not forget about it :) And what kind of clothes do you help to be confident?













dress - zalando
jeans jacket - pullandbear
;*

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za Twój czas poświęcony na moim blogu, to dla mnie wiele znaczy :)
Jeśli spodobał Ci się mój blog to zachęcam do obserwacji - to bardzo motywującego! Jeśli Twój blog również mi się spodoba - także zaobserwuję :)
Na każdy komentarz staram się odpowiadać i zajrzeć na bloga każdego komentującego:)

Thank you very much for your time devoted to my blog, it means a lot to me :)
If you liked my blog, I encourage you to follow - it's very motivating! If I like your blog, I will also notice :)
I try to answer every comment and look at the blog of every commenter :)