Skórzana spódnica | fashion inspiration

Witajcie!
Dzisiaj moja ulubiona skórzana spódnica w innej odsłonie z delikatną koszulą i futrzanym sweterkiem. Mieszanka faktur i kolorów uważam, że dobrze ze sobą współgra w tej stylizacji. Strój na wieczorne wyjście, imprezę, ale szpilki można zamienić na trampki, zmienić torebkę i śmiało wykorzystać na co dzień :) Strój również sprawdzi się na niższej kobiety, krótka spódniczka i delikatne sandałki na szpilce wydłużą i wysmuklą nogi.
Na koniec sweterek zamieniłam na żakiet, stworzyło to bardziej formalną i elegancką wersję stylizacji.
A może wy macie jakieś ciekawe propozycję stylizacji na wiosenną lub letnią imprezę? :)

Hello!
Today my favorite leather skirt in another version with a delicate shirt and a furry sweater. A mixture of textures and colors, I think that they work well with each other in this style. Dress for the evening out, party, but the pins can be exchanged for sneakers, change the purse and boldly use every day :) The dress will also work for a lower woman, short skirt and soft sandals on the pin lengthen and slim legs. At the end of my sweater I switched to a jacket, which created a more formal and elegant version of the styling.

Or maybe you have some interesting styling ideas for a spring or summer party?







blouse - mango
jacket - mango
skirt - sinsay
bag - reserved
sweater - mango
heels - stradivarius
;*

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za Twój czas poświęcony na moim blogu, to dla mnie wiele znaczy :)
Jeśli spodobał Ci się mój blog to zachęcam do obserwacji - to bardzo motywującego! Jeśli Twój blog również mi się spodoba - także zaobserwuję :)
Na każdy komentarz staram się odpowiadać i zajrzeć na bloga każdego komentującego:)

Thank you very much for your time devoted to my blog, it means a lot to me :)
If you liked my blog, I encourage you to follow - it's very motivating! If I like your blog, I will also notice :)
I try to answer every comment and look at the blog of every commenter :)